Breaking dawn

God förmiddag mina kära.
Tröttheten tar över mig just nu och det känns som om det inte spelar någon roll om jag sov i tusen år, jag skulle fortfarande vara trött när jag vaknade..
Helgen blev ju som sagt inte lika utvilande som vi utlovat varandra, men det var kul och mysigt ändå! Men nu längtar jag bara mer efter min älskade. Men jag får längta fram till jul då, för jag ser henne förmodligen inte förrän det.

Jag, Hanna, Alex och hans mami tog en fika på söndagen och tog en snabb shoppingrunda på stan. Sen fixade vi på hemma jag och pumpkin, pluggade (hon) skrev CV (jag) och vid halv 9 tiden åkte Lukas och Hanna mot Sundsvall igen. Lukas hes av allt skrikande på fotbollen och Hanna trött av lite sömnbrist. Jag däckade ganska omgående i sängen.
Måndags var jag ledig och vaknade 11.15 av att telefonen ringde från något nr jag inte kände igen, och då gör man ju sig till liksom när man inte vet vem det är och är alldeles yrvaken, haha! Men det var en tjej från Twist&Tango som ringde (det jag skrev CV till) och sa att jag var välkommen på intervju :D Så det gick fort och på fredag morgon har jag min intervju, är överlycklig!!!! Det här jobbet vore ett sånt steg i rätt riktigt för mig och jag bara vill vill vill ha det! Så alla, håll tummarna för mig på fredag morgon!!!
Jag klev upp efter det, svårt att snooza mer när man blir så upprymd. Så jag gjorde fruskost och begv mig in till butiken på götgatan och snackade lite med Ninjus. Sen åkte jag ut till Maddää och vi gick på Kista en sväng för att införskaffa oss en liten make over. Mer säger jag inte om det just nu utan det visar sig ikväll ;)
Och när vi väl var klar med våra omförvandlingar så skulle vi slå oss ned med en film då självklart mister mister hör av sig. Bio?? Ja okej då.
Så Couples Retret blev det, jag var så trött så jag höll på att svimma men lyckades fnissa lite ändå. Tror dock mitt sällskap var mer road än jag, tröttheten hade verkligen övertaget om mig.
Så jag somnade nog såfort jag la huvet på kudden när jag landade hemma.
Sen kom gårdgen och jag skulle jobba på Götgatan 42, och efter att ha snoozat så mkt som det hanns med så sprang jag in i kläderna och sminket och hann precis in tills 10. Puh! Ingen frukost hann jag med, ingen lunch hade jag fått med mig och min mage kurrade.. Hmm.. Kaffe? Ja men jag kunde ju inte bara gå iväg och köpa, då måste jag ju stänga butiken.. Hmm..
Men DÅ! Efter bara nån timma efter öppning dyker någon som jag känner igen i dörröppningen, kollar bort, och sen kollar jag igen och skriker!!!! Gabbie och Nicklas står bara där och flinar. Jag höll på att dö innnan vi kastade oss mot varandra jag och Gabbie och jag fällde fasen några tårar, det gjorde nog vi båda.... USCH, vi har inte setts på allt för många månader... Dessutom hade de med sig en kaffe till mig, alldeles för underbara de där två!


Så min lycka var det som höll mig uppe hela dagen igår, utan mat och med sömbristen hängande över mig...
Idag, imorgon, fredag och lördag är det också jobb som gäller. Dessutom ska vi på Apertiff "mingel" på fredag också.. hej och hå, varför kan jag inte bara hålla mig hemma och sova??
lördag blir det iaf lungt, då ska jag och Melika ha mys hemma i trallskogen!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback