Can you even hear me when I scream ur name...

Ny dag nya tag?
Var det så man skulle se det?
Bättre dag idag, ibalnd kommer väl säker bara ifatt en antar jag. Eller vet jag ju, men man vill helst inte inse det.
Majsing kom in på butiken idag och höll mig sällskap ett tag, pratade skit om livets alla.... viktigheter?
Imorong kommer en stor dag, jag ska på min intervju hos Twist&Tango och jag är spänd, förväntansfull och nervös. Men jag vill verkligen ha det här jobbet mer än något annat och ska göra mitt yttersta för att charma dem och få dem att inse att jag är vad som är bäst för dem ;) Så snälla, håll tummarna för mig kl 9 imorgon bitti, skänk mig en fin tanke och tro att jag klarar det.
Sedan är det jobb hela dagen efter det, och efter jobbet ska jag göra mig fin på butiken och sedan susa iväg för att åka och träffa Madde och iväg på en Appertiff grej, sen blir det vidare ut i natten, TJOHEJ!
Känns som imorgon kommer bli en energikrävande men fantastiskt rolig dag!
Love


Förlåt mig Kate!!! men jag var tvungen för intervjun imorgon....;)



Kanske nyårsblåsan?


Förra helgens bravader, Fasching, på tok för tidig morgon och Max såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback