Candel light dinner

Timmarna tickar ganska sakta förbi här inne på butiken idag. Det är smäll kallt i Stockholm och folk skyndar bara förbi för att fortast möjligt ta sig in i värmen någonstans igen.
Imorse och i förmiddags virvlade snön omkring i luften och jag kände mig ofattbart lycklig över det! Ska min kära vinter komma nu? Tur att min nya vinter jacka snart kommer så jag kan gå och värma mig i dess dun och gömma mig i huvan.

Vad jag införskaffar grejer nu känner jag, den här månaden har det blivit en stickad underbar sak från H&M, en tröja från butiken, vinterskor, Goose jackan, tights, smink, underkläder!!!!, linser, halsband och igår var jag ju som sagt i förra inlägget på Ikea. Och där blev det en 2 m lång vit hylla, en dösnygg ljusstake, en stor ljuslycka, MASSA ljus, galgar och småplock. Och vad är det för datum idag?? 4 novmber, och det är fortfarande 21 dagar kvar till lön, goood thinking! Haha, jag som klagar på att jag inte har några pengar. Tyst på mig! Nu är det slutshoppat för fröken Sand.

Gårdagskvällen blev det middag i manligt sällskap på Hammarbyhöjden, sen film i vår temporära soffa (alla filtar, alla kuddar vi har på golvet) haha! Men det var mysigt ändå, alltid skönt att ligga på golvet, haha!! Tur att vi båda håller med om det.
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på efter jobbet.. Kanske ska vara med Maddää och Kate, beror lite åp vad de bestämmt för klipp tid. Annars skulle det vara mycket skönt att bara åka hem med min bok, är nu inne på 3dje i twilight serien, Ljudet av ditt hjärta. Det är sååå bra, jag blir tokig av dessa böcker, de framkallar saker som jag tidigare nämt. Smärtsamt ibland men sådär häääärligt. Var är min Edward Cullen?!

Nej nu ska jag huttra lite till, hemsk kallt även inne idag, och vänta på att killarna från IKEA ska dyka upp med grejer till butiken.
Love

Kommentarer
Postat av: Madde

Tjoo vi drar till Kate runt halv nio om det är okej?=) pussen

2009-11-04 @ 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback