Communication

Igår tog febern över mig och när chifen kom in på jobbet skickade hon hem mig. Hon är för underbar, för jag behövde verkligen få gå hem och krach landa i sängen! Så där låg jag, i min nya flanell skjorta och raggsockar från 4 tiden till jag somnade sött vid 11 snåret.

Så idag när jag vaknade kände jag mig lite piggare och sitter nu i butiken. Har haft ett fåtal kunder sen jag öppnade för 2 timmar sen och hunnit städa hela butiken (dammsugit, torkat golv, gjort rent speglarna och torkat av allt damm från alla hyllor + skyltfönstren. Vad ska jag göra nudå? Vika om allt en gång till? haha
Det är när det är såhär lungt som man år lust att springa in på ICA, köpa en fet godispåse och sitta här och äta godis resten av dagen!!!

Jag har fortfarande en sak att lösa innan avfärd imorgon, resväska?? Jag har ingen bra "kabin" väska och jag har ju endast handbagage.. suck! Så nu får vi se hur jag ska lösa detta.. ska jag behöva köpa en imorgon innan jag åker? det vore ju förhimla onödigt tycker jag. Om det inte finns någon billig bag variant på H&M. hmm..
Sen måste jag fortfarande komma på vad jag ska köpa till de vuxna i hushållet, har en ide men är inte riktigt säker.
Jag vet att charlotte vill ha en fet påse med lösgodis iaf ;)

Nu ska jag hitta något att sysselsätta mig med, annat än att äta godis och lägta tills imorogn! Längtar mycket tills om en vecka också, för då ska det vara klart om jag ska fortsätta som 08 eller byta ut mot 0647, och jag måste erkänna att jag håller nog tummarna för det sistnämnda!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback