Farewell Sweden, Pleased to meet you London!

Bakis skaket börjar sätta in och jag är färdigpackad. Men oorganiserad som jag är så hade jag såklaaart glömt sätta i laddaren i datorn.. Så nu måste jag vänta lite till med att åka in till stan (som jag borde gjort för timmar sen) för att vänta på datorn. Måste ju ha lite batteri så jag klarar bussresan ut till Skavsta. Då blir det jag och Greys!
Men ikväll, då är det jag, oak tree och mina älskade pojkar! Åh åh åh!!! Äntligen ska jag få driva dem till vansinne igen, och jag vet att de ha längtat oerhört efter det!
Och mina älskade ungar ska imorgon hoppa med mig i sängen tidigt på morgonen och glädjas åt att få öppna sina fina paket. Herregud! Snacka om att jag får jackpot de här dagarna framöver! Mina ungar, min extrafamilj, grabbarna, Caiti och PAULINE såklart!!!! freaking faaantastic
Igår var vi ett gäng på Supper, därav bakis skakningarna. Har ett litet ångestmoln hängande över mig för alla pengar som gick åt alkohol, men vafaaan, vi hade ju kul!! Jag landade hemma 4.30 efter en taxiresa hela vägen från gullmarsplan, haha!! Jag var dötrött och hade stött på nog med dårar den kvällen så kände inte för att utmana ödet med den lilla promenaden hem när inte tunnelbanan ville gå riktigt ända hem.
Hej och hå, nu tror jag visst den här datorn har fått ladda klart, mer hinner vi inte med.. Jag har ju en buss att passa, och ett plan!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback