Fasching

Igår anlände Hanna och Alex, efter lite kaos och skratt och stress samlades vi alla här på Hammarbyhöjden!
Vi vilde lite i sängen men jag var fortfarande stressad av allt stress efter jobbet och Alex var redan full, haha!
Han hade varit på middag med päronen och satt sedan kvar i baren för att vänta på mig.. Han snurrade runt halva stan innan han hittade mig på slussen!
Efter lite slappande åkte vi hem till Sebbe där han och Danne satt och spelade gitarr. Så till slut efter öl och en flaska vin hade vi ett litet band och kom iväg mycket senare än vad vi tänkt.. Men off på fasching blev det och dans dans daaaans!! Vi hade superkul och landade inte i sängen hemma förrän 5 imorse.. så idag är vi något trötta! Sov till 12 när Melika och Jörgen kom inramlandes för att hjälpa mig att sätta upp lite hyllor. Sen dess har vi handlat och lagat oss en rejäl "frukost", kollat på sex and the city och fnissat.
Nu är det dags för allvaret och Hanna ska plugga, jag ska stötta :) Ska försvinna in i böckernas värld tillsammans med mitt favoritpar och min dröm man! Åh!
Ikväll blir det lugna gatan här med film och en god middag. Även fast vi kanske skulle vilja ta oss ut på lite flörtigheter ;) Men icke, vi är på tok för trötta och måste ta tag i viktigheterna såhär på en lördags eftermiddag/kväll. Vilket jag, konstigt nog, tycker känns väldigt skönt!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback