Goodday lover, goodnight baby

Halleluljah!
En vecka har passerat förbi, nästan iaf. 5 dagar av jobb har passerat förbi och min efterlängtade lördagskväll infinner sig just nu. Min grund tanke var ut i natten, men så hade jag ju för ett tag sen gått med på att vara barnvakt åt Meilka och Marwin.. Marwin behöver ju inte någon direkt.. Men lill tjorven iaf! Så nu har jag förberett hennes favorit, tacos och väntar otåligt på att hon ska komma hem från gympa träningen så vi får äta. Har inte riktigt haft tid till att äta idag och efter jobbet var jag för slut för att göra något annat än slänga mig i soffan här hemma i trallskogen.
Igår var det som sagt mingel på core, vi var sena, men vi gick snart vidare på TGI fridays för att en del skulle äta, jag och madde drack vin på toaletten och snackade skit i baren innan Berns hägrade. Free radicals hade fest där och det var man såklart tvungen att ha biljett till. SKIT! Men vi gick in iaf men i den "öppna" delen är det ju inget kul en sån kväll... Så vi gav tidigt upp och bestämde oss för hemgång mot Helenelund. Även jag, även fast hammarbyhöjden är såå mkt närmare.. Men så blir det när vinet får säga sitt!
Så imorse var det bara att åka hela vägen hem innan det var dags för jobb. Och jobb jobb jobb, det var en seg dag med mkt småköp, och det ger ju inte storkovan direkt. Ganska tråkigt för en lördag. Men jag och Johanna underhöll oss ändå!
Nä nu väntar jag lilla lopp loella vilken sekund som helst och sen blir det soffmys, hela kvällen!!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback