Goodnight love

Slappat hela dagen idag, gårdagen var ju som sagt fullspäckad och vi har varit måttligt trötta idag.
Nu på kvällskvisten tog vi oss ut i luften och åkte för att handla och hyra film. Sebbe kom förbi så vi inhandlade mat och film och har sen dess ätit en god middag, fått i oss lite rödvin, godis (jag vet, syndare!!!!) och kollat på The Holiday. Myyyyssss!!!
Nu sitter Hanna, Sebbe, Elin och Zach och disskuterar filmer, jag hänger inte alls med... Jag är för trött, hade velat sova för säkert en timma sen, snark! Men vad gör man inte för sina älskade? haha
Jag höll ju iaf på att svimma under filmen, som vanligt, bara synen av Jude alltså... De fnissar åt mig här hemma! tycker jag blivit lite smått tokig med all Edward och hunk hysteri ;) Men vaaaaad liksom??
Nu ska jag försöka avstyra den här disskusionen innan klockan blir lika mkt som igår. För imorogn ska vi faktiskt plugga innan vi ska in på stan och byta Hannas skor, fika med Lukas med flera. Sen imorogn kväll är det dags för min kära att åka hem igen, och jag sörjer.. De dröjer lite mer än en månad innan vi ses igen.. Jag kommer inte kunna åka hem innan jul. Så dagen före julafton kommer jag till sundsvall, rätt sent.. Så julaftonsmorgon ska jag kila över till henne med en liten julklapp så jag får kramas lite!! haha, gäller att ligga långt fram med planerna.
Nej nu vill jag krypa ned under täcket och drömma.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback