I want my own Edward!!!!

Jag vill ha min egna Edward Cullen, och jag vill ha honom NU!!!!!!!!
Dags att sova, men jag vill inte släppa varken Greys eller boken. Jag blir tokig och börjar bli allt för besatt av båda. Snart ger jag mig ut på jakt efter det omöjliga! hahaha
Fortfarande Angus och Julia stone som har övertaget i mina spellistor på spotify, även blandat med lite Rolling Stones, Debussy, Anya Marina och KT Tunstall. Ljuv musik, ljuva texter och smör för mitt hjärta.
Nu längtar jag så sjukt mkt till jag ska tillbaka till england, och det känns som om det inte löser sig här i sveriget med jobb och grejer så flyttar jag tillbaka och blir tillsammans med en engelsk hunk. Bra plan va?
Åh jag vill göra så mkt nu... jag vill tillbaka till USA, jag vill tillbaka till London, jag vill hem till sundsvall, jag vill till åre och jag vill till trondheim! Vem ska ta mig till allt detta??
Nu ska jag drömma mig tillbaka i boken och mitt älsklingspar. Appropå älsklingar, imorgon kommer både Hanna och Petit, kunde inte ha blivit bättre!!!!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback