Stranger

Även fast febern flackar fram och tillbaka så är jag glad igen. Japp, gladhet och belåtenhet infann sig igen!
Jens var ju här sön-fre, sen kom mamma på lördagen och även pappa hann jag träffa en sväng i lördags. Mamma åkte i måndags eftermiddag så jag har haft fullt upp och därför varit väldigt oaktiv här.
Men det har varit skönt, fantastiskt! Jag saknar verkligen min lilla familj, känns som om jag aldrig träffar dem nuförtiden. Förbannade unge va, att jag ska flacka runt och vara så långt ifrån jämt. Dock är jag ju väldigt mycket närmare nu än för 4 månader sen!

Bror och jag gjorde inte så mkt iaf. Vi flängde mest runt på stan, träffade kompisar till honom, gick ut 2 kvällar och chillade lite hemma hos morbror Jörgen och Melika. Gick också på Supper en kväll som öppnat även här nere i sthlm (startade uppe i Åre). Det ligger på tegnergatan och är suuuuper!!! Gå dit om ni är sugna på god mat och ett chill ställe!
Mammsen och jag fikade med flickorna på vårat nya hak, 7 Knop på Skånegatan. Majsan har börjat jobba där så det är super att hänga där när man inte har annat för sig :) Även med mamma blev det häng hemma hos Jörgen. Vi kollade en hel del på Greys också, shoppade inne i city och var på Twilight!!!!! Dessutom åt vi på ett av mina nya favoritställen när det kommer till sallad, ingen aning vad det heter men det ligger i Gamla Stan.
Pappa och jag hann inte med mer än en lunch och en långprommis, men det var mysigt!:)

Sen de alla var utflugna ur stan igen har jag jobbat. Alltså i tisdags och idag då, jobb står även på schemat imorgon och fredag, sen är det packa som gäller och fixa de sista presenterna innan väskan och jag flyger till vårat kära London. Som jag längtar! Det ska bli så otroligt skönt med lite miljöombyte, och framförallt att få träffa mina älskade små ungar igen och Charlotte och Colm såklart. och och och, och alla andra! haha. Ska bli vädligt kul att se hur Pauline bor också, vid London Bridge, sådan skitunge...

Sen när jag kommer hem kan det hända grejer! Jag har många bollar i luften nu men just idag dök en fantastisk sak upp och jag hoppas verkligen att det blir som vi vill nu! Det är tid för mig att få lite flyt. Och går allt som det ska så flyttar jag mig och mina tillhörigheter upp till min älskade by och fortsätter jobba med det jag gillar mest, kläder! Detta är en chans jag bara inte kan säga nej till och jag är exalterad för utvecklingen.


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback