Take me to a place I like to go someday

Det börjar rycka i resnerven och jag längtar mer och mer för varje minut som går förbi. Ge mig lördag nu!

Det är som vanligt lungt på butiken, snorkallt utanför men solen lyser ju ändå lite idag. Regnet lyser med sin frånvaro, fantastiskt!
Undrar vad man ska ta med sig i helgen? Får nog bli kappan med "nitar" och ett par stövlar. Jag planerar ju att fylla den lilla resväskan jag kommer att ha med mig med shoppingen därifrån, så det är inte mycket som ska få åka med.
Funderar på om jag ska springa in på H&M innan jag åker på lördag och införskaffa paljettkavajen eller paljett linnet jag vill ha. French klänningen ska få åka med, den ska jag ha på lördag kväll. Och mina nya satin tights ska också ned. Klackisar införskaffas på plats i London town! Tjoho!

Undra vad man ska hitta på imorogn kväll då? Bio för 3dje gången på en vecka? Kanske! Om det finns biljetter kvar till luftslottet som sprängdes så är det ett absolut förstahandsval. Kanske en god påkostad middag? Inget sängliggande iaf, det har jag gjort nog den här veckan, inklusive ikväll. Fick ju med SATC filmen med Damernas värld idag så jag har vad jag gör!

Nu ska jag fortsätta sörpla på mig Julmust light och frysa lite till, jäkla feber!
Men snart dyker Kejtan in på butiken och ger mig lite värmande sällskap!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback