Why am I still awake?

Jag bör inte vara vaken nu, inte ens för att jag är ledig imorgon.
Jag går och gäspar mig igenom dagarna, men på kvällarna, då kommer det inte en enda gäsp och inte ett enda tecken på trötthet. What the hell!
Men på kvällen sätter rastlösheten in och lite av det kaotiska i mig hittar ut.. Är det nu jag ska svira om och ringa för att kolla var Jens är? Han är nämligen inne på partykväll numero 3. Jag hakade på i söndags. Inte mkt till fest, men drinkar och öl + en jävla massa snack. En pimms fick det t o m bli, som jag saknat min engelska favoritdrink! Tacka vettja London om 2 veckor, det kommer bli fantastiskt och precis vad jag behöver, min älskade storstad.
Idag är jag sänkt också.. Jag fick inte jobbet på Twist&Tango. Kabooooom! Jaja, ur loss is my game, right?
Så nudå? Vad ska jag göra nudå? Jag klarar inte av att gå runt och ströjobba som jag gör. Visst det blir väl en 110 h i månaden, men jag behöver en hel del till. Så påt igen, söka söka söka. Kan inte bara någon vilja ha mig?!?! Så hemsk och omöjlig är jag väl ändå inte? Tycker jag är en rätt snäll och trevlig tös jag.
Nej nu ska jag fortsätta få kroppen att skävla, snart är det slut på Edwards och min romans... Vad ska jag då ersätta den med? Kanske kan byta ut fantasi mot verklighet.. Men det får bli efter Pattinson återigen trätt fram på vita duken och fått vår hjärtan att slå oregelbundet.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback