Beauty of uncertanity

Tisdag och jag har haft en riktigt bra dag! Lugn och skön, den enda som fattats är pengar på kontot. När man är ledig vill man ju kunna shoppa lite. Jag har fått shoppa också, skor till Hanna! hahah...
Men går runt i alla inredningsbutiker och jag håller på att längta ihjäl mig till måndag då pengarna dyker in och jag ska ge mig ut för att göra både mig och lägenheten snyggare ;)
Idag kom vår lilla puppy och flyttade in här på Hammarbyhöjden. Elin och Zach har ju som jag nämt skaffat sig en tax, så en 3 månader gammal liten parvel ligger just nu inne hos husse och matte och myser.
Han sprang runt här som en liten dåre förut samtidigt som han bara vill komma upp i famnen och somna, haha.
Sötnos, även fast jag är en sån som föredrar stora hundar som Ozzy. Längtar tills jag får skaffa min egna "Ozzy"... Har kommit på ytterligare ett namn som jag skulle kunna döpa honom till.. Tror det var Kate som kom på det t o m, Frank! hur ballt är inte det?? Kom Frank, nu går vi! hahaha
Nej nu ska jag, precis som alla andra dagar, bädda ned mig med datorn och Greys. I Love!
Oliver och mysfika med snärtan.
Love

Kommentarer
Postat av: Madde

Heej! Vilken fin blogg du har fått:) du måste hjälpa mig att fixa min jag vet inte riktigt hur man gör?! :) Imorgon måste vi ses gumman, länge sedan nu! Ringer dig, måste träna, tvätta och städa också när jag är ledig :P Pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback