Changes

Å herreguuud, majjemen och amooore....
Idag har jag varit bakom allt, och efter att snart ha legat i sängen i ett dygn börjar jag väl känna mig någorlunda levande igen. Dock ska det bli VÄLDIGT skönt att få slumra in nu igen!
Helgen blev ett enda maraton av röj och trötthet, därav mitt sängliggande, trodde inte trötthet som denna existerade!! Men idag är jag ett levande bevis.
Fredagen startades iaf med make up kurs hos Johanna kl 9.15, sedan intogs första glaset mosserande vid 11 snåret. Då var det bara att åka hem sen för att ladda upp. Kvällen börjades tidigt och natten blev sen, eller kanske man ska säga att det blev en tidig morgon? haha
Halv 5 fick jag landa i sängen efter en minst sagt intressant och fartfylld kväll. Dans dans dans, både på scen och podium som på dansgolvet. Men vad gör man inte när Johanna fyller vuxen (20)!!
Lördag vaknade jag död och trög vid 11 för att ta mig in på jobbet, snacka om att jag gick runt i ett töcken.. Sen åkte jag och Maddää hem och lagade tacor och snoozade lite i sängen.. hade inte planerat att gå ut, men så kom Sebbe och Forrest och då fick man ju ändra sig. Så på med klänningen och i med vinet och shotsen.
Vi var hemma länge och vid halv 1 tiden bankade grannen i golvet, hoppsan... Så vi tog vårt pick och pack in mot söder där vi skulle möta upp några på Bauer, men vi hann inte mer än komma dit så var det dags att gå till nästa. Happ, någon hade bestämmt att vi promt skulle gå till nån medeltidsbar i gamla stan, 7 tunnor tror jag den hette. Så där drack vi mjöd och kom i riktig ronja rövardotter-stämmning. Faktiskt skitkul!!!
Men idag skyller jag mitt mående på mjöden, not so very nice kan jag säga.. haha!!
Imorogn är det shoppingdag för mig och madde, så nu tänker jag falla tillbaka i min dvala och drömma om klänningar och allt vad jag nu kan tänkas sprätta pengar på imorogn.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback