Dina händer, de ber mig sova över

Jag kan inte glömma, det var för bra för att det bara ska gå upp i tomma intet. Fast jag vill inte jämföra, det kommer aldrig kunna slås.. inte av någon. Det har betsat sig fast i mig.
Frågan är om det kommer igen? När kommer du, kommer du som du sagt?
Jag vet att det är lång tid kvar och man visste från början hur det hela skulle utvecklas till en början. Jag orkade inte längta så länge. Längtan kan ibland vara jobbigt, när man längtar för mycket. Och jag hade längtat ihjäl mig efter dig.. Det hade tagit för mycket tid och för mycket plats.

Det är just det här, chanserna går förbi en, i alla lägen, sålänge man inte väljer att rycka tag i dem och bara gör. Det var det jag trodde att jag gjorde, men så kom vi till det här med längtan.
Längtan längtan längtan. Om man bara vill ha då?

Jag kan inte skilja på


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback