Don't you se whats wrong? Can't you get it right..

Klockan blev helt plötsligt mycket. Dock kom jag inte hem förrän halv 8, och då förberedde jag bara köttfärsen till min middag och slängde på mig prommis kläderna och mötte Iza gatan ned för en promenad in till söder och tillbaka. Det är såå skönt att ta träningen på kvällen, så blir man lite mosig efter sin dusch..
Det var som vanligt ganska segt inne på jobbet idag. Men det är ju höstlov och de flesta stannar nog inne i höstrusket eller är på en liten semester med la familia. Jag vill också åka på semester men min familj. Jag vill åka hem och vara med min familj iaf. Det ska jag banne mig göra, jag ska åka hem några dagar! Nu när det är så nära och allt :)
Sen så kommer ju London vistelsen också, det ska bli underbart!!! Jag längtar som en tok efter min extra familj, mina små busfrön och alla underbara vänner. Och framförallt saknar jag den engelska landsbygden, "värmen" och Londons ständiga puls!!
Men nu ska jag väl hoppa in i duschen och värma mig sedan kasta mig i sängen med andra Twilight boken, jag blir helt besatt!!!! Jag vill att någon ska få mitt hjärta att slå lika hårt som Edward får Bellas att göra. Nästan så det hoppar över slag eller rusar upp i sån fart att man tror man ska svimma. TÄNK att känna så för någon, det vore nått va!! Det slukar helt enkelt upp mig och den dagen jag träffar "honom", den dagen vet jag att mitt liv är komplett, haha!! Så vem du nu än är, visa dig och få mitt hjärta att slå i ultrapid!! Tack ;)
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback