Du om nån borde förstå, att man inte gör såhär mot mig

Jag smälter av Melissas nya, hon gör livet så mycket bättre för mig!

Igår var det dejting dags då, haha, back in the game. Mer säger jag inte om den saken, mind ur own ;)
Tur att jag är en liten svårlöst fråga, mindre tur att jag är en sån svårlöst fråga för mig själv. Ut och in, in och ut...vad vill jag?! haha

Jobbar tider nu, det händer ungefär knappt ingenting här just nu. Det är riktigt tråkigt. Roligare när man får springa runt och hjälpa till, tycka och tänka! men här finns inte mkt att göra idag, så jag får varva de lugna stunderna med min bok "om jag kunde drömma". När man läser det så längtar jag såååå mkt till nästa film, new moon! Ge mig Pattinson!!!!!! Tänk att träffa på en sån goding som han, mmmmmmmmmmmm! Jag skulle svimma på fläcken.

Nu kom det kunder, kanske man får sälja nått nu? Hoopppaaas

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback