flashing lights

London för 105 kr tur och retur, JA tack!
På måndag ska jag boka mina efterlängtade biljetter och det ska bli faaaantastiskt!
Ännu bättre är att ryanair har börjat flyga till Gatwick, så det blir sååå mycket närmare ut till mitt kära sevenoaks. Paul ska vara snäll och komma och hämta mig på flygplatsen så vi kan bege oss ut sen :) Kanske att Palmen följer med också, det vore ju super! Åh åh åh, känns som om det kommer bli många vändor dit nu framöver, så fort jag är ledig hoppar vi på ett plan och flyger iväg.
Nu ska jag fortsätta vakna med lite Greys och sen blir det city för att hitta lite läskigheter till nästa helgs halloween fest!
Love

Kommentarer
Postat av: Sandy

Yo...:D

Japp det blir bakom soffan.. ska fixa det på fredag :D hur mår du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback