Give me love, a big pile of it, please!

Äntligen börjar kylan bita lite i kinderna och händerna behöver skyddas av ett par handskar. Så jag ska införskaffa ett par nya, snygga i skinn tänkte jag:)
Höst grejerna börjar kompleteras med vintergrejer och igår när jag spenderade en 7 timmar på stan så hittade jag mängder med grejer som jag vill införskaffa nästa månad. Denna månad lever jag på tight budget så det blir inget handlade, även fast jag hunnit med en del, hahaha!! Men inget mer!!! Och då har det faktiskt mest bara varit grejjer till lghn, som för övrigt blir superfin! Jag ska lägga upp bilder när allt är helt klart och jag kunnat ta bilder i dagsljus!:)

Dagarna rullar på och jag trivs så otroligt bra i min ändå älskade, saknade stad. Bara den saken att jag kan spendera 7 h på stan utan att ha gått i samma butik 2 ggr! Jag älskar det. Inget ont om en stad där man kan göra det på mindre än en timma, men jag älskar verkligen att kunna spendera en hel dag på stan med att bara hitta mer och mer och mer! Så igår sprang jag runt lite med Iza först, som dessutom visar sig på på ungefär 2 mins gångavstånd från mig! Och sedan sprang jag lite själv, och sökte lite jobb hann jag med också. Duktig igår!

Nu jobbar jag, idag, imorgon,lördag, måndag, torsdag, fredag, lördag så det blir inte så många dagar till att vara flitig med annat. Men sköööönt att jobba!!! Jag hoppas bara att det kommer lösa sig med ett till jobb snarast så även jag får en stadig inkomst. Undra hur många jobb jag hunnit söka sen jag kom hit egentligen? Skulle vara ganska intressant att veta, men jag har faktiskt tappat räkningen för veckor sedan..

Ikväll har salong betong fest på götakällare och Hoffmaestro ska spela, jag vill så gärna gå med alla de andra flickorna, men måste tyvärr avböja med tanke på månadens budget, sånt SUGER!!!!!! Jag får väl vara hemma och fixa med min garderob ist och måla klart handtagen i köket så allt är fixat till min lilla inflyttningsfest på lördag. Blir inte den riktiga men vi ska smygstarta med en liten innan vi ska iväg och kolla på nått band som Madde känner.
Sen hade jag tänkt att prince charming skulle dyka upp på lördag med, det låter väl som en bra plan?;)

Nej nu ska jag jobba klart det två sista timmarna innan det är dags att åka hem och dona. Sen imorogn gäller det ganska tidig uppstigning då Iza och jag ska börja med våra morgonpromenader.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback