Goodmorning Hammarbyhöjden

Vaken, varit vaken i 45 min!!!! vad händer med mig??
Nu tänkte jag iaf kolla på lite TV via datorn och sedan är det dags att göra sig vacker!;)
Väcktes även av att Elin berättar att det.... SNÖAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är en av de få som inte sliter av dig håret för det, jag tycker mer att det är undebart! Men kanske lite tidig start i år... 13 oktober? Lite mera höst vill vi ha, den har ju just börjat liksom.
Undrar hur dagen upplägg kommer bli efter jag varit på min shoppingrunda efter en särskild karta, haha!
Den som lever, den ser.. spääännande! Måste skriva en lite rolig "shoppinglista" ifall kartan inte är på plats. Hahaha, fattar om de flesta inte har en aning om vad jag yrar om med dessa kartor och grejjer, men time will tell! Det ända jag kan avslöja, som ni säkert redan förstått, är att det är kodord.
Kollade ju klart på greys säsong 2 igår, det är lika hemskt även andra gången, usch vad jag grinade! Man blir ju typ kär i Danny själv bara av att kolla på serien....
Nu måste jag hyra hem tredje och fortsätta, man kan aldrig få nog eller se det för många gånger!!

Love

Kommentarer
Postat av: Madde

Du hittade ju din skatt;) man ska följa kartan så hittar man rätt, haha! Puss på dej gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback