Goodnight lover

Imorgon börjar jobbet igen, varit ledig i 4 dagar och nu blir det 4 dagars jobb. Efter helgen kommer nya schemat för Götgatan så då antar jag att det kommer vara slut på mina "lång ledigheter" på ett tag...
Synd, det är ju så skönt att vara ledig och bara dega och dra runt som man vill! Som idag t ex när jag och Kate strör runt så hittar jag underbara och billiga inredningsbutiker som jag inte visste existerade! Fann en kandelaber som jag hittat en liknande för 2500 och denna ser nästan exakt likadan ut för bara 895 kr!!!!! VAAAAA liksom..
Jag blir tokig av alla heminredningsprylar och det känns som om nästa lön kommer att sprättas ganska fort, nu måste jag få göra klart i vardagsrummet!!
Nu ska jag fortsätta min resa i twilight böckerna och hoppas min rastlöshet lägger sig.. Men kan man vara annat än rastlös när man legat i sängen hela kvällen och kollat på webb tv och tagit några rundor nere i tvättstugan?! B o r i n g! Men imorgon gott folk, då kommer en spännande dag med en förhoppningsvis spännande kväll. Har inte gjort det här på ett tag så vi ser väl hur det går, haha!!


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback