I said goodnight!!

Ibland saknar jag stunderna däröver.. Däröver i den lite mindre men välbefolkade landet. Där de är trångt mellan husen och små radhus ser lite för kompakta ut på vissa ställen. Där folk är alldeles för hövliga mestadels och kallar mig ohyffsad som dam. Tänka sig.. jag, ohyffsad? Men jag är verkligen ingen dam... never will be.
Jag sa godnatt för länge länge sen, men ingen trötthet vill infinna sig.. Jag antar att jag får ta hjälp av böckernas värld och läsa tills jag stupar?
Antagligen är det allt funderade som gör mig en aning frustrerad och gör så jag inte kan sova, även fast jag inte ens försökt... Förmodligen skulle jag somna om jag bara la ifrån mig datorn, släckte ljusen och kurade ihop mig i min sovställning, fosterställning... haha! Men då läser jag hellre tills ögonen inte klarar av att hålla sig öppna en sek till. Sån är jag. Vill du vara ihop med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback