The strings are not broken, I just wanna play my own melody..

20 min till stägning, det är dött och alla skyndar hem utanför. Jag vill också gå hem nu!
Jag längtar efter att helgen ska ta sin början, och jag är sååå sugen på att ge mig ut i natten ikväll.
och nu ringde pappa och gjorde mig matt... Jag trodde vi skulle gå ut och käka och såvidare ikväll, men han är kvar i Uppsala och kommer inte förrän senare, JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ HONOM IBLAND!

Nä nu tappade jag lusten..  blääää! Då kanske jag går ut och möter upp Dennis och dem ändå. Ett uppryck, tack!
Imorgon blir det iaf toppen, då ska vi ta en sväng på stan pappa och jag, han ska få kompensera för misstaget ikväll ;) haha, och sen blir det fest med nära och kära, först ute hos ylva och danne, sen vidare in mot äventyrens stad.

Nu ska jag jobba sista 15, vara matt i 15 min till sen jäklar, ta mig med storm!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback