Tired but happy!

Yes, mammsen var en hjälte igår och köpte en Hoffmaestro biljett åt mig!! Först var det slutsålt men det var sagt att man skulle kunna köpa i dörren, men det var helt slut!!! Så jag går suckande tillbaka i kön mot Kate och dem och inser att det är nog kört för min del.. Jag hade stressat och hällt i mig vin helt i onödan. Men när jag kommer tillbaka till dem och säger att det är slut så säger plötsligt två bekanta till dem att de har en biljett över!!!!! Fattar ni vad lycklig jag blev??? Helt sjukt vilken tur man ska ha ibland! Jag hade väl börjat grina annars och gått hem med min fylla, haha!
Men väl inne så var vi peppade som få men det visade sig att Hoffmaestro inte skulle gå på förrän 11-12 snåret.. suck! Men nääk för förband och det svängde väl, haha! men det var helt sjukt när Hoffmaestro klev på, vilket jävla hålligång det blev! Var så sjukt kul och ja jag vet inte vad jag ska säga, jag behövde det!! Att bara hoppa och sjunga och bli svettig, haha!! Sjukt att säga men det var underbart!
Tack tack tack älskade mamma!!!!!!

idag är jag dess tröttare och jobbar hela dagen, men jag klev bara upp och duschade imorse innan jobbet, så jag fick ändå sova till tio i 10. Ikväll ska jag på mys hemma hos extrafamiljen i trallskogen:) Blir konstigt att vi inte ses varje dag nu när vi vant oss till det.. Så vi ska väl äta middag och mysa framför Idol, Melikas favvo program. Bara inte hon och crille tvingar mig att sjunga i pauserna, de har gjort tappra försök med att tvinga mig, men som de flesta vet, jag är väldigt sparsam med min sång inför liten publik ;)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback