Weekends come, weekends go

Nu kommer en ny helg, IMORGON! Jag älskar helger, och särskilt denna. Papi kommer, dennis kommer. Min kära far och min älskade hubby, äntligen ska jag få pussa lite på han igen, killen har ju varit lite busy på senaste tid men diverse ;)
OCH, ett fett och, jag är leeeeeeeedig på lördag! Sweeeeet. Då ska jag ta papi på en shoppingrunda, tillägnad både han och mig, men mest mig, haha!! H&Ms showroom ska få sig en ordentlig avcheckning + att kappan som jag suktat efter hela veckan ska nog få följa med hem också! Snyyyygg!

Förra helgen bestod ju av jobb, men när lördagen kom så vart det till att rusa hem från jobbet för att förbereda för fest. Ett helt gäng med flickor i vår nya fina lgh som bara blir finare och finare, det kunde inte gå fel och det gjorde det inte heller! Vi skulle in och kolla på enn Bollnäsband eftersom majoriteten av oss och gänget vi skulle möta upp med var bollnäs folk. Så vi hamnade på Broder Tuck av alla ställen, hahaha, i källaren och där dånade musiken. men jag hann inte vara där länge innan kvällens stora suprise kom, STOOFFE var där! Helt sjukt, jag har inte sett honom sen jag flyttade ur vår lägenhet i Åre för typ 1 år sen, sen dess har jag bara sprungit på honom en gång när jag var i byn mellan jul och nyår. Helt sjukt, att vi bara springer på varann sådär, i sthlm! Det visade sig till slut att han också flyttat hit, i samma veva som mig. Så jag var överlycklig i flera timmar framöver från det, och nu i helgen ska vi ta igen förlorad tid och slå klackarn i taket!!!! TJOHOOOO

I söndags var jag hos extrafamiljen på kalas också, han som var så liten, Marwin, har plötsligt blivit stor och fyller 15!! var tar tiden vägen??
Här flyger verkligen veckorna på och jag ska börja jobba mer här och få tider på götgatan med, detta kommer bli SÅ bra!

Nu ska jag jobba på, mina Twilight böcker har kommit med så jag har något att sysselsätta mig med. Kan säga att det är lugna gatan här på skånegatan idag...

Love


En bild från nya lghn, vardagsrumsmys!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback