What a suprise

Gårdagen spenderade vi med att spendera pengar, härligt men lite ångestfyllt eftersom jag inte jobbar fullt så mkt som jag skulle vilja och därav blir inte lönen den fetaste just nu, men det ska det bli ändring på!
Kvällen var planerad hemma i sängen tillsammans med Greys, men det ändrades snabbt till lite biljard och öl på söder i manligt sällskap. Alltid trevligt ;) Dock var jag dödens trött när jag kom hem och somnade på 2 röda. Vaknade inte förrän halv 12 idag och blev helt förvirrad av att jag sovit så länge!! haha
Nu måste jag skynda mig att hoppa i kläder och göra mig vacker innan jag ska in på båda jobben, först på Götgatan för att fixa inför imorgon och sen blir det ca 4 h på Holmqvist.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback