I know, it´s just getting worse and worse

Bloggeri? hmm... med inte allt lika mkt fritid (som spenderas hemma) på händerna så blir det lite svårt att hinna med detta.. Dessutom vet jag inte riktigt vad jag ska skiva? hej kära blogg, idag har jag bla bla bla... det är väl inte direkt det folk vill läsa om, vad jag gjort under dagen?
Känns roligare att skriva när det verkligen är nått kul, spännande eller så. Och då passar det ju bra att skriva idag, för idag, idag kära vänner flyttar jag in på hammarbyhöjden med Elin och Zach!!:) KUUUUUUL!
Var nyss hemma i sundsvall i några dagar, kom hem hit i onsdags kväll, där packade jag återigen ihop mina tillhörigheter och dubblade dem med en massa inköp. Det kommer bli superfint när vi är färdiga, dock hoppas jag att elin och zach kommer gilla mina ideer. Det kommer liksom bli plottrigt och mkt second hand grejer, men det går liksom inte med design och "modern" stil i den lghn, den är för gammal för det. Utan nu jävlar ska det bli färgglatt och fint, färgburkarna ska fram i köket och slipmaskinen ska gå på högvarv!!!! Pappa kommer få knoster och tycka att jag är knäpp som ska fixa SÅ mkt att jag ska börja slipa på köksbänken och grejer, man vadå, är det han eller jag som ska bo där?!
nej det kommer bli superfint när allt är färdigt! Så just i detta nu är mami och papi påväg ned med full lastat flak och fullproppad bil!:) Nu har vi en jobb och fixar helg framför oss!
Och imorogn innan jag börjar jobbet ska vi åka och hämta min nya sängstomme, madrassen får jag ikväll så jag har nått att sova på.
Åh, jag är lycklig och uppspeld av alla mina nya saker. Speciellt mitt nya köksbord och stolar, ett litet gulligt rödlaserat, suuuperfint!!
När allt är färdigt lovar jag att lägga upp bilder på kalaset!

Nu ska jag fortsätta sälja här på skånegatan, kom in och handla!:)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback