Longing back to they bigger city

Japp, London... jag saknar dig!!!
Men nu är jag här och jag är världens bästa Tove. Ni kommer aldrig slå mig i överlevnad eller klass, jag är fantastisk. Helt eneklt!
Och jag, jag ska faktiskt bli värlsbäst på något någon dag, jag ska och vill och tänker.
Men just nu.. just nu längtar jag tills morgondagen kommer och jag får sätta mig på ett tåg som går norröver. Och norröver väntar mamma, pappa, HANNA!!!!!!!!, Dennis och de flesta av mina absoluta guldklimpar. Men sist men inte minst, GABRIELLA LARNEBRING! Jänta jänta jänta, usch usch usch! Jag har inte umgåts med henne sen jul och nyår.. det är alltså på tok för länge sen, brottsligt länge sen. Jag mår lite illa av tanken, men känner mig samtidigt nöjd över att jag inte gått under på vägen!
Jobbigt att bli vuxen ibland, för dem som man älskar som mest kan lätt bli så långt borta.

men jag älskar samtidigt att vara här, så jag är glad och lycklig över min lägenhet som jag nu ska flytta in i, den kommer bli så himla fin! Köpt massa små skålar och burkar och skrot för att få ihop ett plottrigt men dö snyggt kök! Inte en skål pryl, förutom tallrikar och strunt kommer finnas i 2 exemplar! Så om 2 veckor välkommnar jag mina kära vänner hem på inflyttningsfest, nästa helg blir till att flytta in och fixa fixa fixa tillsammans med mamma, pappa, elin och zach!

Nu ska jag jobba klart för dagen, är en mästare på att sälja så har fått iväg lite nu här på eftermiddagskvisten!;)
Sen blir det hem till trallskogen för tacos middag med extrafamiljen, sen packa väskan och sova lite innan resan hemmåt sundsvall startar, 08.30!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback