startin to feel a bit sick of this

Det går sakta framåt, säkert vet jag inte alls...
Jag börjar bli lite otålig samtidigt som jag flrsöker vänja mig vid tanken. Som vanligt är jag villrådig när jag får in i det nya. Jag hade en plan, planen börjar sina.. tror jag! Jag vet inte.

Var på jobbintervju i torsdags, toppen!! Han skulle ringa tillbaka så jag skulle få komma och provjobba! Jätte bra! Igår var jag och kollade på lghn vid Hammarbyhöjden, super! Dock lite stor för bara mig.. Balka har den också, inte världens modernaste lgh men den duger sålänge. Hoppas verkligen på att få flytta tillbaka till min gamla lgh mellan Sandsborg och Skogskyrkogården! Den kommer vara nyrenoverad snart och den är det mest underbara som finns! Ska höra av mig till henne så får vi se.
Annars... annars vet jag inte riktigt vad jag gör. Det visar sig till veckan helt enkelt penkelt!
OCH, jag kanske låter super uppgiven och trasig, men jag har det rätt bra!:)

Nu ska jag mysa vidare med Melika som är lite krasslig idag. Vi ska käka lunch och sen köpa lördagsgodis!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback