Ursäkta, får jag chans på dig?!

Min dejt med Robbie P var helt makalös ikväll. Åh den där galet trasiga blicken, som är full av smärta och synder..

Förutom att jag dejtar honom, helt exlusive verkligen ingen annan, så rullar allt på i vanlig takt. Jag är arbetslös, bor på extrasängen hos Ninja och längar galet mycket efter kylan. Jiiipppiii! Hemma hos Ninja skulle jag dock kunna bo förevigt, jag älskar det! Men nej, dags att komma upp på egna fötter nu och starta ett nytt liv, tillsammans med min lover då såklart. Haha!

Jag hoppas det lossnar på jobbfronten nu och att det bara brakar till så jag kan välja och vraka. Not gonna happen, men ändock, man får väl drömma?
Men ett litet jobb skulle sitta fint i vilket fall, så jag överlever vintern och iallafall får fylla 22 innan jag tynar bort för att jag levt på havregrynsgröt i månader och månader. Men vem bryr sig om det där man iallafall har ett månadskort hos SL? Nej det var just det jag menade!
Jag har ju iaf slutat bitigt på naglarna, det kan jag ju glädjas över. Yeeey, måste nästan ha 2 månaders jubileum tillsammans med dem snart. Grattis till oss! mig och mina naglar alltså.

Nej usch, nu blir jag på såntdärnt konstigt drygt natt humör och bara skriver dumdryga saker. Men det roar säkert några därute, Hanna?!;)

Dags att krypa ned med min andre partner, Stieg Larsson. Han gör mig sällskap varje kväll, troget!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback