bold as love

Tillbaka i den stora staden. Rullade igår vid 3 tiden in genom tullarna efter att ha suttit i bilen sen 06.00. Blev ju iofs en del stopp längs vägen eftersom Jörgen skulle prata med lite kunder och så skulle vi ju ha kaffe, kisspauser och lunchstopp! haha. Helgen var fantastisk, mina tjejjor och jag! Sol, blå himmel, och allt vad en vår där innebär, FANTASTISKT!!
Jag åkte direkt in på Ginos när jag kom och jobbade stägning, myste lite med Mike, Lilly och Max också innan jag åkte hem till frugan och kramades. Känns skönt att ligga i samma säng igen, haha! Men idag ska vi faktiskt flytta in hennes säng i rummet, för nu har vi trängst i min i säkert 2 månader!!
Blev väckt av Gabbi som ringde strax efter 9 imorse, var lika bra det, så jag klev upp när vi tjötat klart och traskade bort på ICA för att inhandla frulle och så köpte jag en ny blomma till köket eftersom påskliljan såg ut som ett kråkbo. Nu har jag avverkat nyaste GG avsnittet som av någon konstig anledning fick mig att börja gråta och snackat med bror i en timma, vi ska boka resa inom dom kommande dagarna. Kroatien, Grekland eller Portugal? Kroatien är förstahandsvalet, men det kan hända att biljetterna tar slut.

Nu ska jag rycka bort täcket och städa städa städa innan jag beger mig in till stan på en liten shoppingrunda. Nya skor behövs verkligen, och kanske nått annat med, man vet aldrig ;) Sen är det dance aerobis och efter det mysmiddag med frugan. Todays gonna be a good day, och solen skiner!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback