Don't it meen I love you?

Galet trött, verkligen så rött att jag håller på att somna just i detta nu när jag skriver det här. Men jag kände bara för att ge ifrån mig ett livstecken innan jag somnar. Just nu önskar jag att jag var typ på andra sidan jorden (iaf långt bort) och att jag låg själv i en bungalow på en väldigt oturistig ö. Jag skulle vilja ligga iklädd endast ett lakan och bara höra hur vågorna sakta kommer in mot stranden, det är så mkt jag skulle vilja just nu och snart känner jag att jag måste göra något banbrytande!

Planerna just nu är många, men jag ska reda ut det med. Först ska jag fokusera på min födelsedag om 14 dagar, och den 15 åker förhoppningsvis jag och Jens till Kroatien, där vi ska glida runt på blåa hav och bara njuta i en vecka. Efter det... kan allt hända! Lite jobb först så det finns några pengar i kassan, sen ser vi var vinden tar mig.

Nu klipper ögonen hela tiden, dags att stänga igen butiken innan jag somnar med datorn i knät och välter den i sömnen. En mac slagen i golvet är inte vad jag vill vakna till imorgon bitti 06.15. Uh!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback