I don't know why I still do this

Borde ha sovit för en timma sen.. Men som vanligt saker att dona med och folk att surra lite strunt med så man inte helt isolerar sig från den verkliga världen.
Nu har jag snart hållt på såhär i 3 månader, jag mår illa. Är så trött så jag känner mig bakis, ungefär som om jag skulle ha hällt i mig 10 flaskor sprit igår, 10!!!!
Måste få iaf 9 h under täcket nu innan jag ska tillbaka till jobbet igen, heeeela dagen imorgon och heeela dagen på söndag.. Men nästa helg hoppas jag innerligt på att jag får åka upp till byn och slira runt i blötsnön och bara suuuuga in solen och såklart några drinkar på Bygget, bara för gamla tiders skull ;)
Nästa vinter återförenas iaf vi, jag byn och älsklingarna, för då står huset uppe och livet ska vara rock n roll och skidor.

Sova, ja tack!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback