I'm done with all the talking

Godmorgon!
Måndag igen... Känns som om denna vecka kommer bli en lång en. Efter en olycka på jobbet igår är vi en heltidare kort i köket så det kommer antagligen bli en hel del jobb, men det är samtidigt bra, jag behöver stålarna. Särskilt efter fredagens spenderande i baren... Jag måste bara säga att jag älskar mig själv efter att ha gjort något sådant, hmm.
Men nu tänkte vi inte mer på det, utan nu ska jag svinga mig ur sängen efter att faktiskt ha fått i mig frukost!! Inte ofta numer eftersom jag jobbar helt andra tider, dumt att inte äta regelbundet jag vet, men jag har i princip inte tid att sitta ned och äta de dagar jag jobbar.

Nu ska jag för en gång skull fixa håret så det inte ser ut som ett kråkbo, klä mig och åka in till götgatan för att se om jag kan hitta nån ny topp (även fast jag inte har pengar måste jag!!! ok??), hälsa på tjejjorna på götgatan 42 och sen ta ett core pass på SATS innan jag glider in på jobbet.
Imorogn är jag ledig förhoppningsvis så då ska jag hämta Maddes hund Ozzy och mysa med honom hela dagen. Var där hemma igår eftersom jag inte träffat Madde på evigheter, supermys :)

Nej upp och iväg,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback