In a dark room

Godkväll!
Nu är det ingen som kan klaga på uppdarering, för du dimper det in inlägg titt som tätt.
Dagen tog sin start 06.15, en kvar senare är jag utanför dörren och påväg till tunnelbanan. Var tvungen att springa förbi Kringelgården påväg till cafet eftersom de vägrade svara när vi skulle ringa in vår beställning igår. Men lite morgonshopping klockan 7 är ju häääärligt.. haha!
Som tur är har vi 3 duktiga PRAO tjejer på jobbet den här veckan vilken gör att vi klarar oss galant under lunchruschen! Fantastiskt. Efter jobbet klockan 14 hetsade jag iväg för att hämta nyckeln hem till Madde och åkte sedan ut till Solna och hämtade hennes Ozzy hemma hos henne för att ta honom på promenad. Dennis kom också så vi tog en långis :) Sedan gled vi in på Ginos igen, jag kom på att jag inte hade ätit något än på hela dagen så jag började känna mig lite orkeslös. Så det blev sallad ala Tove, cola light och latte macciato såklart! Vi strosade sedan mot medis, dennis mot tuben och jag mot SATS för ett danceaerobics pass. Vi prövade lite nya saker idag och fick vattenflaskor från Casall.

Nu är jag äntligen hemma och i sängen efter dusch, diskning och lite planering i kalendern. Så nu ska jag njuta av en 40 min lång date med Chuck, jag har längtat hela dagen!! Efter det slår jag igen mina blå, ska ställa klockan på 9 och ta mig upp och iväg för långprommis i Årstaviken och sola lite på en brygga innan jobbet kallar klockan 14.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback