My baby's back in town

Älsklingen (hanna) kom i måndags eftermiddag med tåget, jag är glad! men supertrött också... senaste 1 1/2 veckan har jag spenderat på jobbet i stort sett. I lördags tog jag mig i kragen och gick ut, det skulle bli en sväng, klockan 2 somnade jag utmattad och gick 4,5 h senare upp och åkte på jobbet för en härlig dag på Ginos. Men det var skönt att få se lite folk, annat folk än våra kunder!
Hannisen och jag har donat på lite, gick på stan några timmar efter jag slutat igår och sen mös vi med GG hela kvällen. Idag tog vi sovmorgon, min första dag sen lördags morse som jag slipper kliva upp vid 6 snåret. Nu har vi precis ätit frulle och jag ska hoppa i i duschen, klockan 2 väntar ginos på mig återigen. MEN, imorgon hoppar jag på tåget med Hanna och åker för att spendera en kväll i Sundsvall, sen tidigt som bara den fredag morgon hoppar jag och papi in i bilen och kör till Åre!!!!!!!!! Fy, jag har saknat min by så jag håller på att dö, det känns som om jag ska få åka hem. Det hem jag inte besökt på 1 år och 4 månader! Jag om någon är nöjd och glad, äntligen!! Alla flickorna är där och solen kommer skina och sista svängen för säsongen, bar tömning och grejer. I can't wait!! Så om denna dag ville skynda på så jag imorgon kan sätta mig på tåget och känna att jag äntligen är påväg. Tack!
Nu ska vi duscha och allt vad vi flickor pysslar med innan vi går hemifrån. Kvällen kan händas spenderas på lilla hotellbaren, vi ser.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback