My town, Sam's town, whos town?

Nobody ever had a dream 'round here
But I don't really mind that it's starting to get to me
Nobody ever pulls the seams 'round here
But I don't really mind that it's starting to get to me
I've got this energy beneath my feet
Like something underground's gonna come up and carry me
I've got this sentimental heart that beats
But I don't really mind that it's starting to get to me now

Why do you waste my time
Is the answer
To the question on your mind
And I'm sick of all my judges
So scared of what they'll find
But I know that I can make it
As long as somebody takes me home
Every now and then
Techo människan här i huset är igång igen, som vanligt. Musiken bara dånar... Och någon kollar på tv på alldeles för hög volym, de stör mig i mitt gossip girl maraton och min lediga dag. Tur att fåglarna kvittrar utanför iaf, så jag får någon glädje i allt störande, haha!

Jag vet, jag är kass på det här. Jag uppdaterar med väldigt ojämna mellanrum, men jag försöker mest ta mig tid att andas nuförtiden. Påminna mig själv om att andas. Jobbet är ständigt upp över öronen känns det som och det är mycket att tänka på och mycket som ska klaffa. Men nu börjar vi få personal och kommer gå över på rullande schema, så förhoppningsvis kommer jag jobba 5 dagars veckor jag med inom en snar framtid. Dock denna månad planerar jag att jobba som en tok, måste ha pengar inför maj, mycket som händer i maj!

Vad gör jag då? Jag jobbar för det mesta, tränar så gott det går och spenderar resten av tiden hemma i sängen där jag inte kan sova. Nej jag har för första gången inatt sovit en hel natt utan att vakna varje halvtimme och inte kunna somna om. Det var helt fantastiskt skönt!
Förra veckan var jag ut med Gisela, en tjej som jobbade på Ginos, var helt galet och precis vad jag behövde mitt uppe i alla måsten. Kvällen slutade inte förrän 6 morgonen efter och jag kommer leva länge på det, haha!
Jag har gått och blivit förälskad också, i pad thai! Johannas favvo rätt har blviit min och jag skulle kunna äta det varje dag, men icke! För nu är jag tillbaka på strikta regler igen ang min "diet", noooooo carbs!!!! Jag ska ju utomlands snart för sjutton gubbar, det slog mig häromdagen, haha!
Igår kväll återförenades jag med dahni och stoffe på malmen. Stoffe ser jag ju lite oftare, men Dahni var det säkert 1,5 år sen jag såg, så det var tipp topp!!

Nu ska jag njuta av lite lunch och fortsätta på mitt gg maraton innan jag tar mig ut på en uppfriskande långprommis.
Glad påsk och allt det där

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback