Saturday I found my Chuck Bass, and he was heaven

Haha, lördagen var ett virr varv! Fasching och soul kväll såklart, det vet vi att det alltid är ett säkert kort!
Ramlade in hemma runt 11 på söndags förmiddagen efter efterfesten på fina östermalm (haha) och damp ned i sängen för att vid 14 rycka upp mig och Johanna, för solen sken och vi kunde banne mig inte ligga i sängen hela dagen som vi gör alla andra våra lediga dagar. Vid 17 snåret släpade vi fötterna efter oss ut i solen och värmen, mötte upp Ylva och hennes kompis för en matbit på Cronan! Den sitter aldrig fel. Efter det släpade vi oss hem igen och fortsatte vårat ständiga Gossip Girl tittande, som jag har blivit helt besatt av!! Man kan aldrig få en för stor dos av Chuck!!

Så nu ska jag återgå till GG, innan jag ska slå igen mina blå och vakna av väckarklockan imorgon 9.45, då blir det långprommis om vädret tillåter, annars SATS och sedan jobb 14.00. Torsdag och fredag har jag glass pass på jobbet, varken öppnar eller stänger utan jobbar 9-16, tack gud för det! Men nästa vecka blir det andra bullar, långpanna efter långpanna om jag får gissa. Men först, en ledig helg och en underbar Sandra som kommer och gästar storstaden!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback