Your truth is only a lie

Jag ville just precis spy lite galla över någon, men varför hänga ut någon här när jag kan vara glad över att jag just i detta nu ligger i sängen på loftet hemma i sundsvall och ska om 6 h 50 min kliva upp och räääääsa med pappsen och bilen upp till kära Åre. Min by och mitt hem, ah om ni bara förstod hur ofattbart lycklig och underbart det känns! Återförenas med mina flickor och åka skidor och fika på banhof, leka med hundarna, middag på grappa ja fasiken allt, jag kommer t o m jubla över apberget!!!!

Ingen som helst lust att denna helg sedan ska lida mot sitt slut och jag måste hoppa på tåget tillbaka till sthlm på måndag. Jag vill vara ledig, från och med nu tills jag dör! Ja tack.

Nu ska jag banka lite vett i bror eftersom han tappat förståndet och sen sluta mina blå en stund.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback