Took a turn, don´t know were I´m heading but it feels so good

Tiden springer förbi. Sommaren springer förbi, men är långt ifrån klar.
Saker och ting förändrar ständigt men just nu vaknar jag och somnar med ett leende på läpparna och känner känslor som jag inte kännt på länge.

Jag vet inte riktigt vad jag gjorde när jag skrev sist, och jag vet inte vad jag hunnit med sen dess. Men allt går ständigt i virrvarv och sommar stockholm behandlar mig ofta som en kunglighet.
Just nu sitter jag på x 2000 påväg hem från Åre. Bygget är i full gång och om 2 månader kommer första huset. Just nu byggs det lilla garaget och "förådet". Det är fasen lite stort som en stuga, haha!
Var skönt att vara några dagar med gamla goda gänget och bror. Skönt att det inte går så långt mellan gångerna längre, utan jag ser dem med jämna mellanrum, precis som sig bör!
Nästa vecka tar jag några dagar i Öregrund tillsammans med mamma, mormor och melika. Tjejvecka :)
Men först ska jag kliva av tåget i sthlm och bli mött av någon som jag är överlycklig över att komma tillbaka till. Jag vet 2 som kommer somna gott inatt.

Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback