Who's gonna walk you home? He, always

Tiden springer förbi, hösten är här. Det är kallt och friskt, dock är jag nog den ända som tycker det är fantastiskt! Jag har längtat efter att få klä på mig, konstigt nog.
Sitter just nu på Cronan i Gamla Stan och klickar hem härligheter från HM.com. I looove!! Imorgon är en stor dag med, jag ska på intervju på H&M, så håll alla tummar och tår för mig så jag äntligen kan få jobba med något jag vill.
Jobbar gör jag med, hela tiden mest. Och när jag inte är på jobbet hittar jag hem till någon, som jag känner att jag börjar hitta hem hos, kanske.. Skön känsla :) Första helgen i Oktober bär det iaf av till Tallin för spa weekend.
Nu är det dags att rusa iväg på jobbet i några timmar, sen gym och sen hem för massa kärlek.

Love

Kommentarer
Postat av: elle

hur gick det på jobb intervjun? jag höll tummarna hela dagen;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback