Have a very merry christmas

Å hoppsan. Jag har tappat tråden på det här helt, men HEJ nu är jag här!

Sitter i min nya röda velour dräkt som finns till skampriset 149 riksdaler på jobbet (H&M för er som missat det) Ni finner just mig i Kista galleria i vår fin fina testbutik (den enda som ser ut så i hela vida världen)!!
Jag är sjukt trött och har ingen som helst lust att gå till jobbet, men om 43 min går bussen och 1h 7 min senare är jag framme. Så går det när man bli kär och flyttar ännu längre från stan än man redan bodde, men vad gör man inte för kärleken.

Nästa vecka är det jul, och jag blir ju som ett barn. Är sedan länge klar med julklapparna, ska bara dryga ut med lite småsaker på onsdag när nya siffror finns på kontot, för p g a mina julklappsköp har det ekat i plånboken de senaste 2 veckorna, haha! Men där har vi det igen, vad gör man inte för dem man älskar. Måste ju få grinchen (Tompa) att tycka julen är lite rolig, så där har vi slagit på stort jag och kontokortet! Blir han inte nöjd får han sitta i garderoben till nästa jul. Tur att det inte är svårt att göra honom glad, han behöver ju bara se mig så lyser han upp som en sol, haha! Skämt å sido, nu är det dags att hoppa ur myskläderna, sminka på lite så jag inte skrämmer iväg kunderna och bege sig, ser inte ifram emot att komma hem 23:55 ikväll..

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback