All work, no play..

Jahapp, då står jag återigen på Holmqvist!  Är inne på 9de timmen för idag och har några till to go. blir 3-4 dagar den här veckan som jag kör 12 h pass, men satan vad det kommer slå till i kassan!:D

Startade morgonen på Ginos, 7-14 och sen direkt ned hit. är väl klar här strax före 19 och då bär det av på SATS för lite danceaerobic med johanna! Jag är nog den enda som längtar, haha. Jag tror mer hon fruktar! Blir en hård dag för den stackarn, arbetsintervju och aerobics, haha!

När skrev jag sist? vad har hänt?
Jag jobbar och jobbar och jobbar och jobbar, samtidigt som jag försöker ha ett liv på sidan. Det får jag kämpa för vill jag lova! Men det är samtidigt skönt att ständigt ha något på gång och veta att såfort jag kommer hem är det inget annat än sova som gäller. Ser ut som om jag står inför 3 veckor proppfyllda med jobb, måste försöka klämma in en ledig dag i veckan åtminstonde, dock inte denna vecka..

Annars? Ja, träning jobb och förälskelsen. Maja-Stina flyttar snart in hos mig med, men sen hem.... hemska tanke!! Men jag ska ta med mig Max och Danne för att åka och härja med henne i Sundsvall en helg :) Sen kommer hon igen i April för att göra klar sin PT utbildning. När hon gör det kommer vi andra vara biff!! Max ska få köra med mig så jag går ned ytterligare 5 kg (10 nu!!!!!).
Våren känns som om det är påväg snart, halvvägs in i feb och det har aldrig kännts bättre!!

Nu dök Majsing in så det här har jag inte tid med, återkommer!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback