Here´s a happy ending for beliving

Här rullar tiden på. När skrev jag sist?
Det händer fortfarande saker hela tiden men vi har saktat ned lite på tempot, iaf tills ikväll!
Maja-Stina, Max och Danne har idag tenta på sin PT utbildning. Var igår och fick ett träningspass av Max, slog till på ett årskort på SATS eftersom jag kan även ta med mig det när jag väl ska till Trondis.
Så ikväll ska vi fira att de är lediga i 10 dagar, äntligen!!!! Nu får jag ha dem varje dag om jag så vill det :)

Maja B har flyttat in här hemma på Hammrbyhöjden också, så nu bor vi 4 st och en hund i våran 2a. Men inte för länge till, vi ska ju alla flytta ut nästa vecka. Jag och Maja tar vårt pick och pack till högdalen sålänge, tills vi hittat något annat.
På måndag börjar jag på det nya jobbet också, Ginos på skånegatan (fd 7 Knop). Så kom in och fika nästa vecka och se till att komma ofta!

Nu ska vi in till cafét och prata lite med chifen och kolla hur det artar sig i renoveringen. Ska ju som sagt vara klart senast till tisdag.. Efter det måste jag på butiken och kolla in den nya kassan vi fått in så jag inte står där på lördag och inte har en aning om hur jag gör.. Sen ska jag slita upp Johanna och se till att både hon och jag får något att äta innan jag kl 17 ska på dance aerobics ;) Direkt efter den blir det hem och göra sig vacker för kvällen.
Imorgon kommer Dennis också, vi ska se till att vi kan kirra ett jobb åt honom. Sen på lördag går nog jag och Max på någon SATS grej i globen, vi tyckte det lät jättebra med att kolla på folk som tränar och dricka alkohol själva, haha!

Så gott folk, livet är bra underbart när man har fantastiska människor i sin omgivning!

Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback