Never has a lonley night

hur lyckligt lottad är jag inte? Mitt rum I highvalley har numer mysfaktor 10 eftersom jag igår efter mitt 12 timmarpass och träningspass fick ett ryck och städade upp, spikade och fixade innan Maja-Stina sa åt mig att lägga mig ned och slappna av!! Tur att någon annan ser att jag är trött eftersom jag helst inte känner efter själv, haha.
Sen snusade vi på varandra hela natten, och som vanligt sover vi lika bra båda två när vi delar säng. Då sover vi som bäst konstigt nog!
Ikväll har jag Johanna här hemma. Tog ett tag för oss att ta oss från Ginos när jag stängt och hit eftersom vi hade flera stopp på vägen, men nu ligger vi äntligen här med popcornskålen och tända ljus, upplagda för film och mys! Så hur lyckligt lottad är jag inte säg? Alltid mina favoriter omkring och i min säng. Bara en som saknas! Premiär snart hoppas jag, haha!
Idag fick jag lunchsällskap av Maxi också, ännu bättre! Han och Bruno kom förbi, eller de var rättare sagt där och väntade på mig när jag kom in för lite lunch innan jobbet :)
Nu ska vi mysa på, imorgon väntar mer jobb och jobb och jobb jobb jobb jobb, hela veckan ut. + hela nästa vecka med, och veckan efter det. Sen är det förhoppningsvis slut på detta mayhem av jobb och återgår till normala arbetsförhålladen, dvs en normal heltid.
Love

Två av mina fantastiska

'







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback