Took my heart to the limit, and this is where I stay

Kaboooom! Jobb upp över öronen och dessutom en kommande flytt imorgon bitti med start klockan 8.00. Jippiiie?
Jag jublar inte, verkligen inte.. Speciellt inte just nu när jag insett att jag har alldeles för mkt kläder och jag har ingen aning om var jag ska stoppa dem.. Ett till hurra. Dessutom finns det jätte mycket att packa ned i lådor men jag har inga lådor just nu eftersom pappa kommer med de flesta imorgon. De andra står nere i källaren, och dit går jag INTE denna tid på dygnet. Håller på att svimma av trötthet också. Kom hem från jobbet strax före 11. Jag och Lilly drack lite vin och surrade skit medan vi städade så det tog lite längre tid än väntat, haha.

Idag öppnade vi iaf på Ginos. Så nu vet ni var ni ska komma och fika och äta. Verkligen supergott allting!! Jag står ju i köket också, så då kan det ju inte vara annat än gott ;) Allt är dessutom bakat på cafet också, inga halvfabrikat här inte. Så erat nya älsklings cafe är numer Ginos på skånegatan (ligger långt upp, gå förbi stadsmissionen och 7-eleven så har ni det en bit upp på vänster sida). Öppetider är vardagar 8-20, helger 9-20. Frukostbuffé på helger för bakisfrossare!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan slänga mig i sängen, kan vara bra att ha några timmars sömn inför imorgon, flera timmar av packning och flytt, sen jobb 15-21. Då blir det en öl med Maja-Stina och co, hem och sova några timmar innan jag ska infinna mig på cafét 7.00 fredag. Efter öppningspasset då ska jag springa upp på butiken och jobba stängningspasset.. 12 timmar jobb på fredag alltså! Hallelulja vilken rik kvinna jag kommer vara den 25!

Love

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh, det är så skönt att höra att du inte har allt för roligt utan mig gumman ;) Fniss.

Love yah!

2010-02-11 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback