Your a bad boy cause you don't even miss her. A bad boy for breaking her heart

Wow, where to begin? What to tell?

Vi kan ju börja med jobb, jobb, jobb, jobb. Häromdagen kolapsade jag och blev sängliggandes. En av de få gånger i mitt liv som min kropp helt sagt emot och inte vill mer. Som Johanna sa, "Du ser faktiskt lite tärd ut. Eller inte tärd, men du brukar vara super snygg och nu är du bara lite snygg" Haha, min älskling vet hur man piggar upp mig hon;) Förutom allt jobb så sover jag mest, det lilla jag hinner med iaf. Är ju ofta sena kvällar på nått av jobben och sen ska man upp 6 morgonen efter igen. Jag som brukar vara världens nattsuddare är den som kommer hem vid 22 och säger godnatt och somnar på 5 sek i fosterställning tillsammans med min Pricken. Skulle idag tvinga iväg mig på gymet efter jobbet, men ah, ont i kroppen och trötthet, noll energi så jag åkte hem med Kejtan och däckade på hennes soffa ist tillsammans med henne, Patrik och lite tacos. Svek dem tidigt dock, tyckte de iaf, men 20 i 11 är sent för mig just nu. Fattar inte vad jag gör vaken nu, men lite social vill man ju vara och hänga med på facebook och bloggar för att ha någon kontakt med omvärlden, haha.

Imorgon är det jobb hela dagen på butiken 10-17, sen ska jag vidare till cafet där det känns som om det kan komma behöva mig de sista timmarna. Om inte annat ska jag bara sitta där och njuta av en god hälsotallrik och mina fantastiska kollegor. Sen ska jag på SATS och efter det hem och sova. Min första vita helg på en evighet känns det som, och det är så fantastiskt skönt!! Dock känns det inte riktigt som helg. Men snart får jag mitt liv tillbaka när jag endast kommer jobba på cafet från den 14 mars. Max och Danne slutar skolan på söndag med, så äntligen får jag mina älsklingar tillbaka! 19 mars kommer vi upp till Sundsvall vi 3 för att nussa med Maja-Stina.

Nej en annan dag hurrni, nu måste jag slå igen mina blå.
Love

All the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts

But I think Im finaly free
Free fallin'
Falling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback