Good night lover

Ja det är knappt så jag hämtat mig från helgen.. KNAPPT! Men idag har jag haft en heldag på stan med älskade Hanna, hon överraskade mig i förmiddags med att komma med tåget hit! Så vi har shoppat heela dagen, eller hon, det jag har köpt var till henne, förutom lite underkläder till mig då. haha.
När hon och Lukas hoppade på tåget hem åkte jag för att få i mig lite middag här hemma på Hammarbyhöjden. Efter det var det tillbaka till tunnelbanan och in till SATS vid medis. Jag och Maja var flitiga i 1 h och 15 min, då ville de stänga och gå hem för dagen! Imorogn blir det lunchpass, Shape ska jag gå på. Tycker det känns bra att att få lite ordning på kroppen inför våren, och så ska jag ned de där sista 5 också så har jag gått ned mina 13 kg :)

Efter träningen imorogn har jag sån lust att sätta sprätt på pengar. Hittade en hel del idag.. En långklänning, en kortare klänning med volang, en "party" t-shirt, Tomas Sabo armbandet jag vill ha, skor etc etc etc. Skulle lätt kunna tömma kontot imorogn, men det känns som en rätt så dålig ide däremot.. Kanske bara åker ut till Gubbängen Hills och hänger med mormor, Melika och morbror. Men senare på kvällen blir det iaf lite mat och bio med Stoffe! Lite catch up eftersom vi inte setts på åtminstonde 1,5-2 månader. Bio blir Snabba Cash!

Nu är det verkligen dags att dra på sig nattmössan och sova!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback