I´ll be your beautyqueen from yesterday

Här flyger tiden förbi och nya saker dyker ständigt upp. Allt händer verkligen på en och samma gång och vi saktar aldrig ned på tempot.. En vecka sen jag skrev sist och jag kan inte riktigt sätta ord på allt som hänt sen dess, haha! Jag är inne i sånt flyt just nu, och allt går vägen känns det som. Det börjar ta emot att jag vet att det kommer ett slut på det hela, när flyttlasset går lämnas detta bakom...  Varken Maja-Stina eller jag gillar den tanken, men man måste se vad som komma skall. Om lite mer än ett år crusar vi runt i en bil i California, det är så man får se det.

Jag har varit ledig en hel del nu ju. Jobbade i lördags, tog mig då upp efter bara några få timmars sömn och kände mig ändå pigg och fräsch, bara det är ett tecken på att något inte är som vanligt, haha! Lördagskvällen skulle jag spendera hemma i soffan med Majsan, det började så men slutade med att Max hade lyckats övertala mig och jag mötte han och Micke inne på East. Där roade vi oss själva genom att driva med alla och alla, vissa lessnade ganska fort, stackars Micke som verkligen försökte haha!
Vi styrde runt på en massa olika ställen innan vi till sist hamnade på en privat klubb ute på Liljeholmen tillsammans med Johanna och hennes kompisar från thailandsresan. Där var det ett reggie band som spelade och det var helt galet kul. Vi dansade dansdade och dansade medan vi släckte törsten med öl för 25 kr!! Det hela slutdade strax efter 6 på söndagmorgonen då jag somnade gott på en madrass hemma hos Johannas kompis.
Konstigt nog slog jag upp mina blå redan vid 11 snåret och kunde absolut inte somna om, kände mig pigg... Låg och läste i ca 2 h innan de andra vaknade till liv, tog en kaffe och skyndade sedan hem för att byta kläder innan jag åkte in till Kungsträdgården och mötte upp Max, Micke och deras kompis Lisa. Där åkte vi skridskor i några timmar innan tårna frusit och det kurrade i magen. Så det fick bli lite thai käk. Efter maten blev det mat koma och alla åkte hem för att sova.

I måndags startade jag några lediga dagar tillsammans med Johanna med lite shopping och en bio, Sherlock Holmes. Igår shoppade vi lite till innan vi gick på It´s complicated. Sedan drog jag och tränade och mötte efter träningen upp Johanna och Kate för dgens andra bio, Snabba Cash! Ruuuskigt bra!!!! Föreställningen blev en halvtimma sen så vi fick kompensation i form av nya biobiljetter :D Tackar tackar. Sen åkte vi alla 3 hem och somnade i Zinken/Hornstull. Vaknade och ingen av oss kände sig utvilad. Men det var bara till att vakna för flickorna skulle på IKEA och jag skulle möta Majsan såsmorningom. Jag åkte hem och bytte om innan jag drog till medis för att möta upp henne, Max och Danne för lunch. Sen när de skulle på skolan åkte jag in till Åhlens City och införskaffade lite smink.

Nu är det dags att diska lite innen jag susar in på lite DanceStep på SATS, efter det blir det myskväll med Johanna. Imorgon tar vi en bio till ;)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback