Lack of time

Babaaaam, här kommer 2a inlägget för året.. Jag ska bättra mig!
Men med 11 dagar av konstant jobb så blir man rätt trött, och att då komma på något värdigt att skriva är inte det lättaste.. då blir det mest en massa blaha blaha.
Men imorogn får jag ääääntliiigen sova ut! Skulle dock vara ledig imorgon, men blir tvungen att hoppa in 2,5 h klockan 16, värdelöst! Jaja, pengar pengar, även som de är en lite summa, så många bäckar små! Jajjamen!!

Jaha.. Snart är man påväg igen då! Känns som om April står runt hörnet? Hohooo. Nej inte riktigt, men det kommer gå fort. Jag fick schema på Götgatan fram till mitten av mars idag, jisses. Sen ska lägenheten packas ihop här snart med, flyttlasset går hem, jag och mina kläder åker bara till Telefonplan. Där ska vi flytta in tillsammans med Maja och Maria ett tag, tills det är dags att packa ihop och vinka av staden för den här gången, efter ca 7,5 månad ihop. Hjälp, tiden går fort! När vi vinkar av ska det solas lite i t ex grekland innan vi plockar upp Dennis och åker till Trondis. Yes folkens, så blidde det!

Imorgon ska jag soooova, till åtminstonde 11 så öronpropparna åker in! Sen ska jag hitta byxor till min nya topp som jag köpte på Twist&Tango idag. Det ska användas till helgen då Dennis kommer, Kate ska ha födelsedagsfest och det ska firas att jag är ledig några dagar :) Dessutom kommer pappsen också, så kläderna får haka på middgen då också. Sen Hoppas vi att efter helgen står det klart om jag får börja jobba på cafét också. Om det blir så blir det jobba jobba jobba jobba fram till det är dags för solen, alltid trevlig att ha lite mer pengar än väntat i bakfickan just vid sådana tillfällen.

Sov sött mina kära, och Johanna min sockertopp, imorgon ses vi äntligen!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback